Странице

петак, 3. април 2015.

LOREAL INFALLIBLE MATTIFYNG BASE

Pre neki dan sam ugledala,za mene novu,bazu (prajmer) za lice i naravno,šta bih ja drugo,nego uzela da probam!
Ako još uvek kojim slučajem,ima onih koji ne znaju za čega prajmeri služe:

- nanose se pre tečnog pudera na lice kao podloga
-biramo ga prema tipu kože koje imamo
-prajmeri treba da zaglade kožu,popune pore i bore
-treba da produže postojanost šminke
-da učine da tečni puder lepše "legne" na kožu...

Kod nas u ponudi nema baš puno prajmera,bar ne ovih u pristupačnijoj (novčano) varijanti,te me je ovaj LOREAL INFALLIBLE MATTIFYNG prajmer veoma zainteresovao.

Dolazi u plastičnoj tubici od 35 ml,providne gelaste strukture na bazi silikona.

Nije komedogen,što je veliki plus! Lagane je teksture i namenjen je osobama sa mešovitom/masnom kožom lica,pošto mu je osnovna funkcija matiranje kože,odnosno,kontrola sebuma.

Moje iskustvo sa njim je bilo sledeće:
-zaista jeste lagan kao što tvrde
-puder lepše klizi po licu
-malo mi je umanjio vidljivost pora (koje su inače veoma proširene u predelu oko nosa)
-što se tiče matiranja,lagano sam počela da se prosijavam na predelu čela nakon nekih 4 sata nošenja,pritom moram da napomenem da imam izrazito masnu kožu.

Sve u svemu,nije loš prajmer,pogotovo ako uzmemo u obzir njegovu cenu od 1300,00 din.
Ja ću,definitivno, nastaviti da ga koristim!
Mada je moj  favorit,kada su prajmeri u pitanju,nova linija prajmera od MAKE UP FOR EVER čija je cena oko 5000,00din. (Ako nekoga zanima,vrlo je slične teksture kao čuveni The POREfessional od Benefita,ali je sam efekat na licu drugačiji)

Ukoliko vi znate neki dobar matirajući prajmer (drogerijskog ranga) podelite samnom,ne želim da mi nešto dobro promakne :)

1 коментар: